الثلاثاء، 13 مايو 2008

إلى من علمتنى حبا ً .. فـ صرت لها قلبا ً

الزحمة ..

مابتلقاش سبيل

علشان تشوف

منك دموع ...

لو تفركك ..

بتنـَدِّي أحلام

، ذكريات

أو كلمة حلوة

عن بنت

بتحبك أوي ..



من قصيدة ( سنة 20 )

هناك 9 تعليقات:

محمد عز الدين يقول...

عن بنت بتحبك أوي
كشف لشعور براك بس جواك أوي
تحياتي

وائل فتحي يقول...

برررنس اليالى الدافئة

طبعا انا سعيد لانى سمعت النص كله
المقطع ده جامد ..ياترى مين وراه؟؟
وسعيد دلوقتى لما شفته ويا الصورة دى
وياترى مين فيها؟؟

و..أ..أ..بس

عين ضيقة يقول...

بس تندى
انشاالله حتى تندى دمع

وياريت يكون دايما

((كلمة حلوة عن بنت بتحبك أوى))

تسلم

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

المعاناة ليس بالضرورة أن تكون مؤلمة

الشجن شيء مممتع وجميل


تحياتي

عين ضيقة يقول...

معلش انا رجعت تانى وبصيت ع البوستات اللى فاتت فحبيت أقولك
يخرب عقلك على الجزء اللى من قصيدة فشنك والجملة كمان اللى بتقول ( الدمعة ساعات بتبل الريق) على فكرة ساعات

تسلم ياشاعر

k H o L i O يقول...

ازيكم يا جماعة
عاملين ايه
معلش اتأخرت عنكم بس النت كان فاصل فترة كتيرة اوى


محمد عز الدين/
عزو حبيبى
وحشنى موت والله العظيم
نورتنى ويارب يكون المقطع عجبك
تحياتى ليك و حواديتك ..

* * * *

وائل فتحى/
طبعا انا اسعد منك لانك سمعت النص يا مان ثم انك عارف مين وراه
و انت برضو عارف مين اللى ف الصورة

و احب اهديلك اغنية "لو كان لزاماً علينا الرحيل"

و ..بـ..بـ..بس

* * * *
عين ضيقة/
هاتندى .. حتى لو دمع
الحمد لله ان فشنك عجبتك
و كمان المقطع بتاع تداعى لمعانى
متشكر اوى على تشجيعك ليا
و انشالله شغلى يعجبك على طول

تسلمى و نورتينى

* * * *
عارفة .. مش عارف ليه!!!/
مش كل حاجة يعنى مثيرة للبكا
فى حاجات كتير تستحق الابتسام

تحياتى ليك

إبـراهيم ... يقول...

طيب ، أنا كنت هقول إن القصيدة لسـه فيها كثييير ... . . .


و يارييت تقوله كللله ...


وااحشني يا خليل :)


ابقى اظهر بقى، ولا نجيلكو، ولا إيه ؟؟

كرانيش يقول...

من التدوينه الاخيره
حسبت
لقيت شهر ويوم
كتير مش كده؟؟

عجبنى المقطع زى ماكل شغلك بيعجبنى بجداره

كم انت مبدع ايها الخليل

k H o L i O يقول...

ابراهيم...معايا/
هو فعلا لسه كتير
انشالله نتقابل قريب أوى و اقولك القصيدة كلها
و نبقى نشوف بقى تيجوا عندنا .. نيجي عندكوا .. او فـ مكان محايد
(زويزرا مثلاً)

* * * *

كرانيش/
اولاً: نورتينى بجد
و سعيد انك رجعتى تتابعى شغلى زى الاول
اما عن موضوع الشهر و يوم انا النت بس كان فاصل عندى
و بعدين بصرف النظر عن كده انا بحب ان البوست ياخد حقه فـ القراية..
، الحمدلله ان المقطع عجبك
و متشكر على الدفعة الجامدة دى..